Klachten & Garantie

Klachten & Garantie

Klachten

Zijn er problemen onstaan tijdens het bestelproces of bij levering, dan willen we dit graag voor je oplossen. We willen je vragen om dit eerst bij ons te melden via ons klachtenformulier. Dan neemt onze klachtenservice de klacht in behandeling en zullen we tot een passende oplossing komen. Houdt er wel rekening mee dat onze producten van natuurlijke elementen zijn gemaakt, dat wil zeggen dat geen enkel product hetzelfde is. Al onze meubelen zijn handgemaakt en vanuit natuurlijke productie. Omdat hout een natuurproduct is kan het altijd de schoonheid van imperfectie bevatten. Denk hierbij onder andere aan bijvoorbeeld jaarringen, knoesten of aantastingen van de natuur. Uiteraard doen wij er alles aan om de materialen zo zorgvuldig mogelijk samen te stellen, onze leverancier draagt veel zorg aan het leveren van een eerlijk en kwalitatief product.


Garantie

Huysfabriek biedt een standaard garantietermijn van twee jaar op alle producten van de webshop. Het factuur dat je via de mail ontvangt na betaling van je bestelling is tevens je garantiebewijs. Indien je gebruik wilt maken van je recht op garantie neem dan contact op met onze klantenservice via het garantieformulier.

Als een artikel beschadigt is geleverd of een mankement blijkt te hebben, willen we graag samen kijken naar een oplossing. Het is wettelijk verplicht om binnen twee maanden na constatering van een gebrek aan het gekochte product een melding bij ons te maken. We zullen dan altijd samen kijken naar een oplossing en deze indien mogelijk kosteloos laten repareren of zorgen voor een gedeeltelijke terugbetaling van het aankoopbedrag of een vervangend product.

Neem hiervoor contact met ons op middels ons
garantieformulier.

Share by: